EJ TILLGÄNGLIGT PÅ TELEFON från kl.12 den 18/9 till 20/9 pga internutbildning.
Välkommen med ditt ärende till support@partnersec.se som vanligt.

Träffa oss på SECTECH Stockholmsmässan | 19-20 nov 2019 | vid montrarna: 05:59 & 05:70

2018-10-05 01:40
PartnerSec

Carl-Hugo Bellmark, Försäljningschef PartnerSec:
”Vi är idag marknadsledande på kombinerade access och mikrobetalningsmarknaden i Sverige då vi har fler än 300 kunder som tar betalt för sina produkter och tjänster via våra kortläsare. Med CampTrac Cloud så får vi det viktigaste verktyget för att leverera en tjänst som är oändligt skalbar tack vare dess intelligenta design.

Med våra nya tekniska lösningar med IoT kortläsare och undercentraler samt Cloud-tjänst med inbyggt språkstöd har vi påbörjat vår internationella expansion. CampTrac Cloud har väckt intresse hos internationella uthyrningsföretag och företag som levererar elbiltjänster tack vare att systemet är ett färdigt ramverk för företag som vill sälja mikro-tjänster och mikro-produkter till kunder i stora volymer.

Våra integrationspartners har använt CampTrac API:et och integrerat sig med oss på under 3 dagar. Och därmed har deras kunder ett eget betalsystem som de styr själv. Det är framtiden."

Vad är CampTrac Cloud?

CampTrac Cloud är ett cloudbaserat access- och betalsystem för mikrobetalningar. En mikrobetalning är en ett litet belopp som 1 till 100kr, men som köps i stora volymer, via kortläsare ansluta till CampTrac Cloud.

Med CampTrac Cloud får kunden ett eget access & betalsystem som de styr över själva, utan transaktionsavgifter. De lägger enkelt till produkter, ändrar priser, tar betalt och får full kontroll över sin egen intäkts-ström.

Med CampTrac Cloud kan kunden köpa eller bli tilldelad tillgång till olika produkter och tjänster via kortläsare med passerkort, tagg eller QR-kod som media. Produkter och tjänster såsom laddning av elbil via stolpe, tillgång till en dörr på en lägenhet eller stuga, access till ett garage, kaffemaskiner, vatten i en dusch, tvätt i tvättmaskin, tillgång till en pool m.m.

CampTrac Cloud erbjuder hårdvara såsom Online-kortläsare, Offline-kortläsare, Offline-dörrlås och ett brett utbud av tillbehör såsom kort, taggar, öppnaknappar, m.m.

CampTrac Cloud är en cloudtjänst vilket gör att det alltid är tillgängligt vart kunden än är, systemet alltid är uppdaterat och backup finns. Kunden kan också styra systemet via sin smartphone. T.ex. kan kunden köpa tillgång och ladda elbilen via CampTrac i telefonen eller betala för en kaffe via kortläsaren på väggen.

Vilka ska använda CampTrac Cloud?
Användningsområdena är många men störst efterfrågan kommer från de verksamheter som vill ta betalt för exakt det deras kunder använder i stora volymer, men små belopp.

Fullständigt Integrationsgränssnitt – WEB-API

CampTrac Cloud har ett intelligent WEB-API (integrationsgränssnitt) vilket gör det enkelt för andra tillverkare av system att integrera sig med CampTrac och full ut nyttja de funktioner som CampTrac erbjuder och gör de till en del av deras egna eko-system.

Välkommen att se CampTrac Cloud i vår monter på Skydd i monter A03:10, 23-25 oktober.

För mer information om CampTrac Cloud, kontakta Försäljningschef Carl-Hugo Bellmark, PartnerSec.
E-post: carl-hugo.bellmark@partnersec.se, 08-6305300.

Om PartnerSec AB; PartnerSec – Access & Payment, Visit Management, ID Solutions.

www.partnersec.se